سوالات متداول | فروشگاه اینترنتی پالینوس
فروشگاه اینترنتی پالینوس

داشبورد ورود و عضویت پالینوس

فروشگاه اینترنتی پالینوس

داشبورد ورود و عضویت پالینوس

فروشگاه اینترنتی پالینوس

داشبورد ورود و عضویت پالینوس

عضویت در سایت

سوالات متداول – فروشگاه اینترنتی پالینوس

 

پست مخصوص پالینوس چیست ؟

پست مخصوص پالینوس چیست ؟

در صفحه «سبد خرید» تنها یک نوع روش ارسال وجود دارد، که پست مخصوص پالینوس است. خب منظور از پست مخصوص پالینوس چیست ؟ همانطور که در صفحه «درباره پالینوس» نیز گفته بودیم، بسیاری از کاربران به دلیل بسته بندی بد بعضی از فروشگاه های اینترنتی ظروف شکستنی، تمایلی به خرید آنلاین ظروف شکستنی ندارند، اما پالینوس با استاندارد بسته بندی ویژه خود، این اطمینان خاطر را به مشتری میدهد تا خرید خود را با راحتی خیال انجام دهد.

 

گارانتی ارسال پالینوس چیست ؟

گارانتی ارسال پالینوس چیست ؟

گارانتی ارسال پالینوس؛ این اطمینان خاطر را به شما میدهد، که اگر به احتمال ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱ درصد!!! سفارشی که به دست شما برسد، ناقص باشد(یکی یا دوتا از اجزای آن شکسته باشد) با ارسال آن قطعات شکسته (هزینه پست برای ارسال با کاربر است)، پالینوس قطعات جدید را با قیمت و ارسال رایگان برایتان میفرستد. توجه کنید که این نوع گارانتی تنها به مدت ۱ روز (از زمان تحویل از مامور پست) فعال است! و به بعد از آن، این نوع گارانتی از بین میرود.

 

بسته بندی سفارش

بسته بندی سفارش

خیالتان راحت باشد ! پالینوس با توجه به احترام به مشتری، برای بسته بندی سفارش از بهترین استاندارد های بسته بندی استفاده میکند.

 

مدت زمان تحویل سفارش

مدت زمان تحویل سفارش

بعد از ثبت سفارش شما (بصورت پرداخت شده) تیم ارسال پالینوس در سریعترین زمان ممکن، سفارش شما را بسته بندی و به تیپاکس یا پست پبشتاز تحویل میدهد. مدت زمان رسیدن بسته به دست شما با توجه به نوع پست و ادرس تحویل شما از انبار پالینوس متفاوت است! معمولا مدت زمان تحویل کالا برای پست پیشتاز از حداقل ۱۲ ساعت تا حداکثر ۴ روز متفاوت است، برای تیپاکس نیز از حداقل ۱۲ ساعت تا حداکثر ۲ روز متفاوت میباشد.

 

تحویل سفارش از مامور پست پیشتاز ؟!

تحویل سفارش از مامور پست پیشتاز ؟!

تمامی سفارش های ارسال شده از پالینوس، بصورت سالم و بدون هیچ آسیب دیدگی میباشند. اما از آنجا که ممکن است در حین پست، برای سفارش اتفاقی رخ دهد، شما کاربر عزیز باید بدانید در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه شما مشتری عزیز، بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، حق اعتراض درمورد سلامت ظاهری کالا از شما سلب میشود، زیرا شما با امضای برگه تحویل شخصا تایید مینمایید که، بسته ارسالی را بصورت سالم و بدون هبچ آسیب دیدگی از مامور پست دریافت کرده اید، به همین دلیل امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط شما مشتری عزیز وجود نخواهد داشت. همچنین باید بدانید که، درصورت آسیب دیدگی جعبه تحویلی، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست بوده و پالینوس نیز سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت توسط مشتری انجام دهد. توجه کنید که موارد ذکر شده در این بخش، برای پست پیشتاز است! درصورت ارسال با تیپاکس، بسته به صورت کاملا سالم به دست شما میرسد.

 

هزینه پست ؟!

هزینه پست ؟!

برای اینکه خیال شما از بابت سالم رسیدن خرید به دستتان راحت باشد، پالینوس هر سفارش را با توجه به «۱٫تعداد ۲٫وزن ۳٫نوع محصول سفارشی» تحویل تیپاکس یا پست پیشتاز میدهد. پالینوس با کمال احترام، برای ارسال با تیپاکس حداکثر ۴۰% مبلغ پست را از کاربر دریافت میکند و برای ارسال با پست پیشتاز حداکثر ۱۰۰% مبلغ پست را از کاربر دریافت میکند.

 

درنهایت اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، میتوانید سوال خود را از طریق صفحه «تماس با پالینوس» مطرح کنید، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

  • logo-samandehi
loading
loading